Gwarancja

Oferowane towary wykonywane są bezpośrednio na indywidualne zamówienie i objęte 24 miesięczną gwarancją producenta. Podstawą gwarancji jest faktura VAT. Reklamacja powinna mieć formę pisemną, zawierać kopię faktury oraz opis wady. Do reklamacji można dołączyć zdjęcia obrazujące wadę towaru. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po zauważeniu wady. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty doręczenia.

Reklamacji nie podlegają: wady powstałe na skutek niewłaściwej obsługi i użytkowania towarów (np.: urwanie łańcuszka, uszkodzenie mechanizmu, zarysowania, zabrudzenia i zacieki na tkaninie), wady powstałe na skutek nieprawidłowego, samodzielnego montażu towaru (min. uszkodzenia wynikające z braku poziomu i pionu), wady powstałe na skutek nieprawidłowej konserwacji (np.: odbarwienia po środkach chemicznych).